Du har lagt en masse arbejde i din hjemmeside, men pludselig falder dine placeringer i søgeresultaterne, og du er ikke sikker på, hvad du skal gøre ved det, læs med her for at blive klogere.
Det er svært at holde styr på, hvad der er vigtigt med SEO, og det virker som om, at noget ændrer sig dagligt. Virkeligheden er at søgemaskinerne konstant optimerer deres algoritmer. Placeringerne kan gå op og ned uden grund, og det føles som om, du jagter et uopnåeligt mål med dit seo arbejde. Det kan være svært at holde styr på alle de ændringer, som Google foretager i deres algoritme, og endnu sværere at vide, hvad man skal gøre ved dem, når de sker. Rankings kan ændre sig når som helst, af mange forskellige årsager. Det er svært at holde styr på alle de ting, du skal gøre for at opretholde gode placeringer, og endnu sværere at vide, om du gør alting rigtigt.
Mofa kan hjælpe. Vores team af SEO-eksperter er opdateret på alle de seneste ændringer, og vi har en dokumenteret track record for at få vores kunder tilbage på toppen. Faktisk har vi øget trafikken for 95% af vores kunder, der har arbejdet med os i mere end 6 måneder. Klik her for at komme i kontakt med en SEO Ekspert
Hvorfor findes min hjemmeside ikke på Google er en artikel, der lærer dig om de 5 hyppigste årsager til at du har mistet dine placeringer i søgemaskinerne. alt, hvad du behøver at vide om optimering af dit website for bedre synlighed i søgemaskinerne.
Vi har svaret! I artiklen viser vi dig præcis, hvad du skal gøre (og ikke gøre) for at sikre, at dit websted forbliver øverst på søgemaskinernes resultatsider.
Jeg kan kun anbefale at læse denne artikel igennem hvis du vil finde årsagen til at din hjemmeside ikke er synlig i Google længere.
Der findes en masse andre gode artikler på hjemmesiden, som klart er værd at læse igennem hvis du interesserer dig for SEO og hjemmesider generelt.
Du har ike råd til at ignorere, hvis dine rangeringer er blevet dårligere i søgemaskinerne, dette er noget man SKAL reagere på da det kan have et kæmpe impact på din virksomhed.
At være synlig i de organiske søgeresultater er ikke kun et kvalitets stempel, det giver også noget autencitet og autoritet til din hjemmeside og dermed din virksomhed.